waarisjp.reismee.nl

Mama, i'm coming home.

Hoi,

het is zover. Tijd om naar huis te gaan. Dinsdagnacht (maandagavond in NL) vertrek ik vanaf Bangkok richting Amsterdam. Vlucht van zo'n 12 uur.

Nu kan ik een enorm verhaal op gaan hangen over de afgelopen 6 maanden en de ervaringen die ik in die tijd heb opgedaan, maar daar heb ik eigenlijk niet zo'n zin in. Feit is dat het 'normale' leven binnenkort weer begint. Ook leuk, maar voor hoe lang? We zullen zien. Heb eigenlijk best wel zin om weer naar huis te gaan. Weerzien met familie en vrienden, voetbal, Guus (en m'n andere neefjes en nichtjes), bereklauw met sate.... dat soort dingen.

Bedankt voor de interesse en reacties.

Tot gauw.

JP

Guido en Berthe

Hallo JP,

We wensen je een goede terugvlucht en hopen je binnenkort weer te zien.

hartelijke groet

HETA

Hele goede reis en laatste paar dagen in Bangkok toegewenst!

Groeten Esther

Marlies

'n goede terugreis gewenst vanuit n koud en nat kikkerlandje!

fam Driesse

Jan Pieter,Wat zal je moeder gelukkig zijn !We hebben van je reisverslagen genoten,daarvoor dank.nu willen we je een goede thuisreis wensen,en hopen tot ziens.groeten fam Driesse.

Jaap Sr

Hi guy!

I gather your dear Papa doesn't count eh? When you get really bored again with " reality" you should consider exploring the vastness, physically, demographically, culturally of the largest country in the world. Many amazing, enticing nooks and crannies.

En ik kan op weg sturen met een paket van beren klauwen en sate--in de winter blijven die wel een paar weken bevroren als je maar naar 't Noord-oosten gaat.

See you in December,

J

linda

he jp,

gezellig dat je weer terug komt, natuurlijk met rugtas mooie verhalen en belevenissen. Hopelijk zien we je snel ook bij post, ff pilsje doen :)

tot in nederland

Zwervings

Hey Tuinfluitert!

Mooi je weer terug te zien op Nederlandse bodem! Bij jou is het zeker af te vragen hoe lang ;-))

Een goede reis toegewenst en doe vast een dikke trui aan als je die hebt, de R is weer in de maand...

See ya