waarisjp.reismee.nl

Move on...

Aloha,

kwam erachter dat het al weer 2 weken geleden is sinds het laatste berichtje van mijn kant. Vandaar een korte update. De afgelopen tijd is redelijk rustig voorbij gegleden. Nadat Roel vertrokken is een paar dagen in Bangkok vertoefd en zit nu sinds een goeie week weer op Koh Chang. Heb weinig spannende dingen meegemaakt, maar wel lekker gerelaxed (hetwas tenslotte bouwvak). Ben ondertussen vaste klant van de plaatselijke tweedehandsboekenwinkel en mijn hangmat is bijna versleten. Het meest spannende wat ik hier heb meegemaakt is dat 'k een bekeuring heb gekregen voor het rijden op een motorbike zonder helm en zonder rijbewijs. Kosten 200 Bath, 4 Euro, een rib uit m'n lijf. Maar goed, na goed 2 maanden Thailand is het tijd om verder te gaan kijken. Vandaar dat ik morgen weer terug naar Bangkok ga. Daar nog een weerzien met oude bekende uncle Jack.

De 26e zit m'n visa tijd erop dus die dag vertrek ik naar Laos. Wat daarna gebeurt weet niemand, maar denk dat het Vietnam wordt.

Voor de mensendie me binnenkort al terug verwachten...., wacht nog maar even.

Volgende bericht zal iets langer en geinspireerder zijn. Zal dan ook proberen wat nieuwe foto's online te zetten.

Voor nu tot ziens. JP

Reacties

Reacties

ep

he die jp kom maar is terug het is al lang genoeg geweest en anders veel plezier groeten uit oene van ep en marian

Synja (en Hans)

Ho JP .. nog 11 dagen en we vertrekken naar de USA .. voordat je wegging, zei je dat we je waarschijnlijk nèt misten....nu ziet het er naar uit, dat je nog wel even wegblijft...geniet er maar van en enjoy : time flies when you are having fun!!!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!