waarisjp.reismee.nl

Islandlife

Hoi,

hier even een kort berichtje vanuit Koh Chang (Thailand).

Zoals de meesten wel zullen weten zijn m'n ouders weer teruggekeerd naar Nederland. Laatste week zoals vermelddoorgebracht op Koh Samed en nog 2 dagen Bangkok. De dag voor vertrek kregen we een berichtje van neef en nicht Richard en Dicky. Zij waren op doorreis naar Vietnam, maar waren vergeten (ervaren als ze zijn in het reizen) een visum te regelen. Vandaar dat ze een paar dagen in Bangkok door moesten brengen. Samen naar het Grand Palace geweest (verplicht nummertje) en later gezellig op een terrasje gezeten op Khao San road. Altijd leuk om bekenden tegen te komen!

Zondag zijn m'n ouders dus vertrokken, ikzelf ben maandag richting Koh Chang gegaan. Volgende week dinsdagkomt Roel (Rutgers aka Borrelman, red.) en moet dan dus weer in Bangkok zijn om hem op te pikken. Had dus nog een weekje 'loze' tijd en Koh Chang leek me we een goede optie. Vanuit hier een zogenaamde visumrun gedaan naar Cambodja. Gratis toeristenvisum voor Thailand is 30 dagen geldig en die had ik er op zitten, daarom even het land uit gegaan (25 minuten in Cambodja geweest om precies te zijn) om weer een nieuw visum te ontvangen aan Thaise zijde. Kost wat tijd (was natuurlijkte laat vertrokken dus moest ergens halverwege overnachten), maar is wel een goedkopere optie dan in Bangkok laten verlengen. Nu ben ik dus weer terug op Koh Chang en wacht in m'n hangmat tot het maandag is, want dan gaan we weer richting Bangkok. Zit in hetzelfde guesthouse als vorig jaar (Blue Lagoon) en ze hebben me hier weer prima ontvangen. Het is wel te merken dat het laagseizoen is, maar eigenlijk vind ik dat wel prima. Ook de regen die hier best veel valt kan me niet echt deren. Boekje, hangmatje, ananas shake (voor de middag), biertje (na de middag) en deze jongen vermaakt zich wel.

Heb trouwens aan de laatste fotoserie nog wat plaatjes toegevoegd.

Nogmaals bedankt vooralle reacties (ook van mensen waar je het niet van verwacht), erg leuk. Volgens mij staat de teller al ruim boven de 200.

Ben nu trouwens ongeveer 100 dagen onderweg en moet zeggen dat het me nog lang niet verveeld. Budgettechnisch gaat het prima (alhoewel Thailand er niet echt goedkoper op is geworden), dus hoef vooralsnog niet op een houtje te bijten en was dat eigenlijk ook niet van plan.

Gegroet.

Bertha

Hoi J.P.

Je blijft genieten ga zo verder.

Doei B.K,

bdriesse@solcon.nl

Dag Jan Pieter,
Het is misschien wel stil nu je Pa en Ma weer weg zijn,maar je verhalen zijn leuk en geniet er nog maar van op je verdere reis.
groeten fam.Driesse.

harrold

he jp
klinkt goed hoor hangmatje boekkie haha leuk joh dat je je zo vermaakt, geniet er van, rustig aan doen he
gr harrold

Synja

Blijf genieten...

marijn, elsbeth. lois en Max

Hoi JP
Als het goed is is Roel nu gearriveerd. 't Is een komen en gaan van familie en vrienden.....'t moet wel erg leuk zijn bij jou!!
Kom je nog wel aan je rust toe?!

Gezellige weken samen met Roel,
groetjes van ons 4-tjes,