waarisjp.reismee.nl

Thailand voor 50+ers

Even een kort berichtje uit een warm Bangkok. Voor diegenen die er in geinteresseerd zijn; heb gisteren m'n ouders van het vliegveld opgehaald. Na een ongeveer 24 uur durende reis zijn ze veilig en wel aangekomen.De komende drie weken zullen we samen Thailand verkennen.

Vandaag even samen een toeristenbureau opgezocht en een reisplanning gemaakt voor de komende 20 dagen. De belangrijkste dingen (trein, binnenlandse vlucht, transfers en hotels) zijn geboekt, dus nu kan het genieten beginnen.

Greetings and Bis Spater.......

De Tuinfluiters

....(moeten nog even aan de taal wennen!!)

Esther

Hé, leuk dat je ouders er zijn... kan je weer een beetje Nederlands l..len.... Heel veel plezier en geniet er van
Gr Esther

Vincent W

Veel plezier met z'n allen!!

fam Driesse.

Jan Pieter,
Geniet met volle teugen samen met je ouders.
want als alles goed gaat zijn 20 dagen zo om.
groeten fam:Driesse

Bertha

Hallo Tuinfluiters,
maak er een zonnige vakantie van,alle goeds toe
gewenst.gr.b.k.

Hansynja

Maken in gedachten de reis mee .. gedeeltelijk weten we hoe het er allemaal uit ziet .. geniet !!!
Niet TE veel tempels bezoeken...je krijgt genoeg van schoenen uit en aan en bloot bedekken!
grtjes

Joop en Geertje v Hell

Hallo J. P G en J

We wensen jullie veel plezier en fijne weken
en J P we genieten ook mee met je via je fotos en verhalen prachtig .
groetjes

Berthe en Guido

Hallo JP, Jan en Gery,
Fijn om om op deze manier te vernemen dat jullie goed zijn aangekomen en wensen jullie een mooie rondreis in die regio. We blijven jullie volgen.
Hartelijke groet,
Guido en Berthe

chantal

geniet ervan met z'n allen!..

Collega's van DBW

Hallo vakantiegangers! Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. We wensen jullie een hele fijne, mooie en indrukwekkende rondreis toe. Lekker genieten!
Groeten

linda en gerrit

gezellig met je ouders, lekker vertrouwd kletsen over alles. super!!geniet met elkaar.

groetjes

Zwervings

Geniet er van samen met je ouders, mooie ervaring!!

Take care

Jaap en harmke

Geniet van jullie vakantie met een persoonlijke gids, dat heeft niet iedereen in Thailand. Wij zullen goed op de kleinkinderen passen zodat ze over 3 weken weer de boel opstelten kunnen zetten in Heerde.

Herman Rorije

J.P.fijn dat je ouders veilig zijn aangekomen. GENIET met en van elkaar.Indrukwekkend zoveel mooie dingen tezien.Ik had eerder willen kijken op jou site maar door de ziekenhuisopname en het overlijden van m,n vader 23-06-08 is het er niet van gekomen.Vanuit een warm Nederland wens ik jullie al het goede.Herman.

Hey JP

leuke foto's grappig om te zien dat je ouders het ook naar de zin hebben... hihi, is wel wat anders als een vakantie in Playa he?!
Groet

Bas, Anja en Zara

Dat ziet er goed uit hoor! 't is aan jullie gezichten te zien dat het flink warm is. Nu worden zelfs pa en ma cultuurfreaks?!! Enne, al Yathzee gespeeld?
Geniet er nog van!

Groetjes BAZ

John en Jolanda Beekman

Hoi Jan Pieter! Wat een ervaringen doe jij zo op zeg. Wel heerlijk dat je ouders ook een poosje met je mee reizen. Zal straks wel weer wennen zijn in ons Holland ;-).
Nog een hele fijne tijd en hartelijke groeten,
John & Jolanda