waarisjp.reismee.nl

Pekingzweet

Ni hao,

zit nu ongeveer 2 uur achter de pc. Heb tot 2 keer toe een mooi verhaal getypt en het is tot 2 keer toe verdwenen. Stop er maar mee voordat ik chagerijnig wordt.

Misschien vanavond een derde poging. Ben ondertussen in ieder geval aangekomen in bloedjeheet Beijing.

Tot gauw, JP

marijn, els, Lois en Max

Ha JP,
Hopelijk gaat de 3e x je verhaal goed, want we kijken elke keer weer uit naar een nieuw reisverslag.
Succes en 'genietze'
groetjes van ons 4-tjes

Tuinfluiters

Hoi JP,
Fijn dat je in Peking bent aangekomen, zo te horen even wennen aan de temperaratuurswisseling! Het verslag van de reis er naar toe hebben we dus nog tegoed. We wensen je een plezierige tijd bij de "Chinezen" en tot horens.

Keurslager

Hey JP,

Mooie verhalen allemaal, is leuk om te lezen. Zo te horen heb je het wel erg naar je zin daar. Beetje jammer van je laatste verhaal maar dat zullen we later wel te lezen krijgen. Veel plezier verder!

Groeten Marcel en Evelien!

Mirjam

Hallo JP,

Zo te lezen heb je al veel meegemaakt in de afgelopen weken! Leuk hoor! En inmiddels ben je in China aangekomen.. Typisch iets voor daar trouwens dat je verhaal opeens verdwijnt en niet wordt geplaatst! Ik herken dat wel! Ik hoop zelf in september terug te gaan, maar het wordt nog lastig om een visum te krijgen i.v.m. de Olympische Spelen. Het blijft een 'vreemd' land wat dat betreft.

Nou succes en veel plezier gewenst,

Groetjes,
Mirjam

Anton & Bep

Die pc heeft waarschijnlijk last van de hitte.... Ik hoop wel dat het 3e verhaal precies hetzelfde is als het 1e verhaal. Jij bent overigens de enige die dit weet. Succes ermee. We lezen met veel plezier jouw verhalen. Heel veel plezier in Peking e.o.

Ma schrijft;

Ni hao J

Ni hao JP,

Ik neem aan dat ni hao hallo betekent,
fijn weer iets van je te horen en hoop snel het vervolg te kunnen lezen .
Doe maar rustig aan en zorg goed voor jezelf vooral als het zo warm is.

Liefs van ma.

p

Tuinfluiters

Hallo JP,
"ma schrijft" is qua lay-out iets uit de hand gelopen, de reden weet je wel denk ik. De boodschap is er echter niet minder om.

Synja

Fijn dat je goed bent aangekomen..altijd pech als je verhaal verdwijnt!!! :-) .. ken het verschijnsel .. het stadion in Beijing schijnt heel indrukwekkend te zijn..check je website elke dag!.. met hitte veel drinken (en niet alleen bier :-) ) .. take care and enjoy!

linda

he het gaat lekker he, maar kom op het derde verhaal we wachten erop!! Het is net een boek die we lezen, dus kom op :)
Zeg mooie foto's joh, het is weer genieten he. Je doet het goed.
We houden je in de gaten en houden je ook op de hoogte.

groetjes Linda en Gerrit