waarisjp.reismee.nl

Let's go to China

Hoi,

even een kort berichtje. Heb eindelijk besloten te vertrekken richting China. Donderdagavond vertrekt mijn trein richting Erlian. Mijn bedoeling was om de trein rechtstreeks naar Beijing te nemen, maar dat blijkt niet meer mogelijk te zijn. Alle directe treinen richting Olympische stad zijn (in mei en juni) volgeboekt. Vanuit Erlian moet het mogelijk zijn om een bus te pakken richting Beijing. Over een paar dagen China dus. 'Planning' is om een week of 3 door China te reizen. Na China wordt het Thailand voor een week of 6. Eerst komen m'n pa en ma voor drie weken en daarna komt Roel voor drie weken. Maar zover is het nog niet, eerst nog een paar dagen UB.

Hebben een paar dagen geleden David uitgezwaaid. Hij is per trein vertrokken richting Moskou. Ben eigenlijk wel blij dat hij richting Rusland gaat en niet ik.... Vind het een prettige gedachte richting het warme weer te reizen. We hebben vorige week nog een paar dagen wild gekampeerd. Tentje aan de rivier, kampvuur, wodka enz. Paar leuke dagen gehad, heb het alleen nog nooit zo koud gehad 's nachts.

De laatste paar dagen niet veel bijzonders gedaan. Uefa cup finale gekeken om 4 uur 's nachts. David is een Glasgow Rangers supporter en wilde dus graag die wedstrijd bekijken. Woensdag in Dave's Place waarschijnlijk de Champions League finale kijken. Bioscoop geweest, veel gewandeld, een aantal musea bezocht en elke avond '20 questions' gespeeld in Dave's Place.

Donderdag dus vertrek richting China. Volgende berichtje waarschijnlijk dus vanuit Beijing.

Tschuss

Reacties

Reacties

tuinfluiter

Hallo JP,
Ik sta hier met Guido in een boekenwinkel in Innsbruck, mama en Berthe zijn hierrnaast in een kledingzaak. Komen er net aanlopen. Leuk op deze wijze weer contact te hebben. We hebben een paar dagen gefietst, vandaag iets minder weer daartoe. Elsbeth belde vanmorgen jou berichtje door ivm mijn verjaardag gisteren. Bedankt! Groetjes van ons allen.

Vincent W

Heej JP!!

Ik krijg echt elke keer kriebels als ik je verhalen zo lees en je foto's zie!

Heerlijk moet dat voor je zijn om zo vrij te zijn op dit moment! Lekker doen waar je zin in hebt en gaan waar je heen wilt gaan!

Geniet er nog van!!

Synja

Wat ben ik blij dat je weer wat geschreven hebt ..begon me als tante al ongerust te maken.. :-) .. je zult vast wel wat te zien krijgen van de aardbeving .. houd ons op de hoogte en geniet! ben benieuwd naar de volgende foto's .. vrienden van ons vertelden dat de Chinezen bijzonder vriendelijk en behulpzaam zijn..jouw reactie wachten we dus af!

Els, Marijn, Lois en Max

Ha JP,

Leuk om weer wat van je te horen! Op naar China. Ben benieuwd hoe je dat ervaart. Ik vermoed enorme verschillen tussen het platteland en de grote steden.
Hier gaat alles zo z'n gangetje. We hebben ontzettend lekker weer gehad afgelopen weken. Zijn met pinksteren nog naar opwekking geweest (Bas en Anja ook, jij was de grote afwezige), naar het zwembad met de kids (alleen want Els was met vriendinnen een weekendje weg.....), verjaardag Zara, zondag verjaardag Pa. Je ziet wel busy familyman. Wel wat anders dan kampvuur, wodka en "20 questions" (whatever that is).
Ons huis schiet overigens ook lekker op. Dus druk met keuken, aannemer, vloeren etc in de juiste volgorde te plannen. (ook hier ben je weer de grote afwezige, maar..... de tuin die doen we in het voorjaar....volgens mij ben je dan wel weer terug).

Bye Marijn

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!