waarisjp.reismee.nl

Tussendoortje

Hey folks,

hier even een kort berichtje vanuit Moskou. Heb niet heel veel tijd en de afgelopen dagen weer van alles meegemaakt; te veel om nu even te beschrijven. Wordt vervolgd.

Ben de afgelopen 5 dagen in Moskou geweest en het is al weer tijd om te vertrekken. Vanavond om half 10 vertrekt mijn trein richting Mongolie. Als hetgoed is kom ik 27 april aan in Ulan Bator (hoofdstad van Mongolie). Was nogal een gehannes om een kaartje te bemachtigen maar na totaal ongeveer 4 uur (verspreid over 2 dagen) zoeken en vragen (inclusief 26 balies) uiteindelijk toch een ticket weten te bemachtigen.

Volgende verhaal wordt iets langer. Zal dan wat vertellen over mijn verblijf in Moskou en in de trein.

Foto's zullen jullie nog even op moeten wachten, want ik heb geen idee hoe ik dat hier voor elkaar moet krijgen.

Gegroet,

JP

Reacties

Reacties

Bertha,

Hallo J.Pieter,
Daar was ie dan bedankt,je moet er heel wat voor over
hebben dat je weer vertrekken kan.
Goeie reis en tot horens.

gr.t.b.

Vincent W

Nog steeds lekkere wodka daar? ;)

Anne Matthijs

Ey J.P.,

Vandaag wederom even tijd vrijgemaakt om je verhalen te lezen en zelfs een reactie te geven.
Je verveeld je niet zo te lezen :).

Succes met de doorreis en blijf je volgen!

Groet!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!