waarisjp.reismee.nl

Rail on!!

Hoi,

we zijn onderweg. Gister (zaterdag) vanuit Arnhem de trein gepakt en vandaag precies 12.00 uur aangekomen op Warszawa Centralna. Op zich best een lange rit; dik 15 uur, maar wel op een lekkere stoel.

Heb net de eerste Mc Donalds aangedaan... Had in de trein eigenlijk niets te eten en tot mijn verbazing bleek er ook geen restauratiewagon te zijn. Dus na een nacht met weinig slaap, weinig eten (eenhandjevol rozijntjes van mijn coupegenote daargelaten)en even zo weinig sigaretten even een uurtje rust gepakt met een zware van Nelle en een Big Mac.

Normaal gesproken had ik nu trouwens niet achterde pcgezeten, maar moet even een hostell opzoeken (de tourist information hier spreekt very little english). En als je dan toch bezig bent....

Warschau dus.

Lang blijf ik hier niet want morgenochtend om half 8vertrekt mijn trein naar Vilnius. Hoop ik dan want ook de mevrouw bij de internationale ticketbalie spreekt very little English....

Ik zou zeggen tot in Sint Petersburg!