waarisjp.reismee.nl

Welkom

Hoi,

Welkom op mijn reislog. Het is weer tijd om de rugzak te pakken.

Als je af en toe op deze site kijkt kun je mijn ‘belevenissen' onderweg volgen.

Omdat ik niets geboekt heb kan ik weinig vertellen over het hoe, waar en wanneer. Een paar dingen zijn echter wel zeker... Met de trein via oost Europa naar Rusland en van daaruit verder met de Trans Mongolië Express richting China. Daarna worden de plannen vaag. Tibet? Vietnam? Myanmar? We zien wel.

Zal proberen met enige regelmaat nieuwe verhalen en foto's op deze site te plaatsen.

Als je commentaar, kritiek of een bemoediging kwijt wil. Laat dan een berichtje achter.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Genoeg voor nu, tot onderweg

JP

Reacties

Reacties

Vincent

Heej Jan Pieter!

Gaaf man! Mag ik mee? ;)
Heel veel plezier en vooral GENIETEN!!

Vincent, Zuid-Amerika expert :P

An ton W

Jan Pieter,

Een geweldige en onvergeetbare reis toegewenst! En reken maar dat ik je blijf 'volgen'! Heel veel plezier, mede namens Bep!!!!

Nicole westerkamp

Heel veel plezier en geniet ervan!

Nicole

Anne Matthijs

JP,

Heel veel plezier toegewenst en geniet van wat je onderweg tegenkomt!!

Coby en René

Hoi JP

Veel plezier toegewenst.
En ja, als je dan toch naar china reist kun je dan niet een extra koffertje meenemen.

Groetjes René en Coby
http://www.jouwkomstonzedroom.web-log

Zwervings

Enjoy and have fun!

Take care

Van Loen

Veel plezier Speedy!

Oos

Een hele goede tijd toegewenst, JP.

Gr, Oos

Els Verweij-Hilberink

Super boeiend om zo te reizen.
Geniet er van en doe voorzichtig.
Wij gaan vrijdag naar Gambia!
Vanuit Hattem blijven we je reis volgen!
Goede reis, Pieter en Els

R. Plessen

Zorg je er wel voor dat de conditie op peil blijft.
Voor een fitte tuinman is er altijd plaats.
1e, 2e, 3e
Veel plezier gewenst.
Ik zie je vanzelf weer.
Ik zal je volgen.

Groeten Raymond

linda&gerrit

We blijven je volgen jp!
Super om alles weer zo te lezen, geniet ervan, maar kom wel weer terug he ;P

have fun!

Vincent

Veel suc6 man!
We zullen je volgen,

Groeten Vincent

Bertha

Hoi J.P

Hoe is ie?
Mooi jonge dat ik je volgen kan,
het ga je goed J.P.

bp & kiona

Heyy JP

Heel veel plezier en geniet ervan en doe geen DINGEN die wij ook niet zouden doen.... :P

groetjes

Bep & Anton

Ha die JP, in gedachten reis je zo mee als je die mooie foto's bekijkt! Je doet veel indrukken op. Geweldig om te lezen. Veel plezier verder en ook nog gefeliciteerd met 'ons Oranjefeest'! Neem vanavond een lekkere oranjebitter. Proost!!

fam. Driesse.

Dag Jan Pieter ,had je ooit gedacht een berichtje van ons te krijgen?Wat een prachtig reisverslag zeg.
We proberen je te blijven volgen.
Hartelijke groeten,
Fam. M Driesse.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!